Serwis

Nasza firma prowadzi własny serwis gwarancyjny wszystkich zakupionych u nas urządzeń. Procedura reklamacyjna zależy typu produktu, szczegóły znajdą Państwo poniżej.

Skutecznie lokalizujemy i naprawiamy uszkodzenia zarówno mat jak i kabli grzewczych. Jesteśmy w stanie zlokalizować i naprawić niemal każde uszkodzenie dowolnej maty oraz dowolnego przewodu grzejnego (nie tylko tych zakupionych u nas).

 

Procedura reklamacyjna:

1. Urządzenie zainstalowane na stałe w budynku, bez możliwości demontażu:

(maty i przewody grzejne, piece akumulacyjne, kominki elektryczne)

Należy przesłać do nas do firmy zgłoszenie reklamacyjne. Na miejsce zamontowania urządzenia wysłany zostanie autoryzowany serwis, który wykona naprawę.

2. Urządzenie, które można zdemontować

(regulator temperatury, suszarka do rąk, grzejnik elektryczny, nagrzewnica powietrza, itp.)

Należy przesłać do nas do firmy zgłoszenie reklamacyjne. Uszkodzone urządzenie odbierzemy kurierem (na nasz koszt) do przesyłki należy dołączyć opis usterki oraz oryginał prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej. W ciągu kilku dni roboczych urządzenie zostanie naprawione lub wymienione na nowe i odesłane do klienta pod wskazany adres.

 

 

do góry
Przejdź do porównywarki
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl